Ga naar inhoud. | Ga naar navigatie

Deelnemer worden

Via het onderstaande formulier kunt u zich aanmelden bij de SFK. Extra informatie leest u onderaan het invulformulier.

Apotheek functie(s):   (meerdere antwoorden zijn mogelijk)

Toelichting

Procedure van aanvragen SFK deelnemerschap

  • Alleen de beherend apotheker kan de apotheek als deelnemende apotheek aanmelden. Wel is het mogelijk om een ander persoon als contactpersoon op te voeren.
  • Na registratie krijgt u een deelnemerspakket toegestuurd met een deelnemersovereenkomst. Wanneer u deze ondertekend teruggestuurt, ontvangt u een schriftelijke bevestiging van deelname met uw persoonlijke inlogcodes. Daarbij is een uitleg toegevoegd over hoe u SFK-bestanden kunt aanmaken in uw apotheeksysteem. Eventueel kan uw softwarehuis u hierin assisteren.


Bestanden aanleveren

SFK-bestanden kunt u maandelijks per e-mail aanleveren in de mailbox aanlever@sfk.nl. Als wij de eerste bestanden van u hebben ontvangen, krijgt u van de SFK toegang tot de Webrapportages.

Kosten
Deelname aan SFK is kosteloos. U krijgt dan toegang tot de webrapportages waarvoor u geen (betaald) abonnement nodig heeft.

Overeenkomst opzeggen / voortzetten
SFK gaat de overeenkomst aan met de apotheek. Bij wisseling van de beherend apotheker blijft de overeenkomst met de apotheek bestaan, tot wederopzegging van één van beide partijen. Nieuwe beherend apothekers adviseren wij nieuwe inlogcodes aan te vragen.

Webrapportages bekijken voordat u SFK-deelnemer wordt?

Het is mogelijk om inloggegevens te ontvangen, waarmee u tijdelijk zowel de gratis als de betaalde webrapportages van een voorbeeld-apotheek kunt bekijken. Wilt u graag eens kijken welke rapportages de SFK aanbiedt, dan kunt u bellen met 070-37 37 444 of een e-mail sturen naar info@sfk.nl.

Niet vergeten: organisatiegegevens invoeren na uw aanmelding

Om de data in uw Jaaroverzicht en Terugrapportage zo nauwkeurig mogelijk te kunnen berekenen, is het noodzakelijk dat u in de webrapportage "Organisatiegegevens" de gevraagde gegevens van uw apotheek invult en opslaat. U kunt dit doen wanneer u uw inlogcodes ontvangt. Wanneer de situatie in de apotheek verandert, kunt u te alle tijden uw organisatiegegevens zelf aanpassen.